ya , aku jarang update , tau :( tak berapa sempatlah sekarang . .

terima kasih .

termelalut , maaf .

thanks sudi baca she lives in a fairytales .

hope enjoy :)

harapanku

aku nie de simptom gatal  sikit . . sikit jela . .tapi aku nak sangat kawin ngan sultan  maksod aku ank sultan . . tapi semua 2 hanyalah angan2 taik ayam . .peliknye peribahasa 2 . ,aku taw benda 2 xkn belaku kt aku . . lain la kalo aku nie cinderella . . sebelom kol 12 sorang putera ncem menari ngan aku . . pastu kasut kaca tertinggal . . pastu putera 2 amik . . pastu putera 2 hanya akan kawin ngan pemilik kasut 2 . . huh !! semuanya hanyalah ilusi . . amat berlainan sekali ngan tittle blog aku nie . . ah !! papepon . . aku still menyimpan harapan dan cita2 tersebut . . amin . . moga ALLAH perkenankan doa saya . . heh !! bpok gatalnye aku nie . . skolah xabis lagi da de hati nak kawin ngan anak raja . . tadi aku baru lepas jumpa ngan TENGKU AMINAH MAIMUNAH ISKANDARIAH . . panjangnye nama . . 2 pon x abis lagi aku tulis nama baginda . . ceh ~ formal la plak . .betul hape . . kerabat2 nie jgn men2 . . silap ari bulan kene saman . . mintak dijauhkan . . tadi de kem kt HoSHAS temerloh . . kem khidmat masyarakat anjuran pandu puteri . . banyak gambar aku men snap td . . tapi malas nak upload lagi . . nt2 lah . . aku nak share sikit ngan korg . . gmbr tengku pun ade tapi dari jauh la . . terasa hina plak nak dok dekat2 ngan baginda . . tapi aku bersyukur giler ngan kehidupan aku skrg . . aku de bac asatu artikel tntg KERABAT DIRAJA PAHANG . . anak tengku abdullah de cakap kt mama die . . berbunyi : 'mama nie setiap masa sibuk , kalo macam nie baik xyah jadi sultan lagi bagus . . ngeh ngeh ngeh ~ ' . . kalo ma aku jd permaisuri mesti cm2 gak hidup akukn ?? bosan . . tapi anak tengku kene lah bersyukur die dilahirkan dalam suasana yg mewah . . sume nak dapat . . ( ayt jeles ) . . emm . . dah2 la 2 . . carik pasal lak aku nie . . emm . . na share sikit gmbr anak2 tengku yg come2 blake nie ;



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...