ya , aku jarang update , tau :( tak berapa sempatlah sekarang . .

terima kasih .

termelalut , maaf .

thanks sudi baca she lives in a fairytales .

hope enjoy :)

my feberet soccerer !!

dulu2 ak bapak minatnye ngan bola sepak . . sume nama pemain bola dari satu kelab ke satu kelab lagi aku dh boleh hafal . .tapi kalo cikgu soh hafal theori fizik  , equation kimia  , mahupun nama2 cell dlm biologi , xpenah nak masuk dlm kepala . . emm . .2 lah org kata kalo nak wt sesuatu 2 kite kene minat lu . . ye dak ?? emm . . pada masa dulu ( xde lah lama sngt , mse dajah 6 ) ak minat gle ngan kelab liverpool . . mase 2 jgn ckp la . . liverpool masih hebat lagi . .ramai pemain terhandal die ada . . dulu 2 top 5 je diorg nie . . xde lah sampai belas2 . . tapi disebabkan kapten die nie STEVEN GERRARD de problem sikit ngan pengurus kelab nie RAFAEL BENITEZ kelab nie jd cm hampeh la .. tapi sekejap je . . x lama .. bb BENITEZ kene pindah kelab len . . hahahhaha ( gelak jahat ) padan muke ko !! emm . . ak bpok x sukenye benitez 2 . . ak dh jangka yg die 2 very2 lah straightnye berdasarkan kepalanye yg botak lagi licin 2 . . emm . . skrg liverpool de ramai pemain baru . . aku pon dh x kenal . . xde masa nak mengenali diorg nie satu pesatu . . bz skrg . . dah besar . . duduk asrama plak 2 . . aku pon jarang sangat dah ngok match mane2 kelab sakalipon . . tapi de sorg newcomer liverpool aku minat . . LUIS SUAREZ . . die agak ncem lah . . tapi agak jongang . . hahhahah . . aku stop sini dulu  bb abah aku nak men game . . papai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...